petak, 6. ožujka 2015.

Pedala na blogu


Ok, web se radi, imamo i facebook, zašto onda još i blog? 

Na to me potakla jedna iznimna žena, koja mi se javila u inbox povodom promocije Zaigrane pedale. S njom sam inače usputno kontaktirala putem jedne facebook grupe oko nekih drugih tema i čak se jednom posvađala. Smatrala sam ju u tom trenutku bezobraznom pa sam joj to i rekla, iako sam stekla dojam da me uopće nije doživjela. Zaključila sam da je to samo stvar ega :). Kasnije smo usputno nastavile normalno komunicirati kao i prije te smo čak se i polu-sprijateljile (već kako to ide u facebook svijetu, s lajkanjem međusobnih komentara). 
I tako, počela promocija Pedale, a kad stiže i njezina poruka u inbox: "Slučajno sam nešto škicnula i nađem nešto vezano uz autizam. Mogu li ja na neki način pomoći? Ja sam visokofunkcionalni autist,"
I tako, žena s 3 fakulteta i IQ-om 198 ne radi u struci, priča mi o svojim svakodnevnim problemima, dodatnim edukacijama i bogatim iskustvom. Pitala sam ju želi li podijeliti svoju priču s ostatkom svijeta, budući na predrasude koje vladaju o autizmu, a koje se temelje na nedovoljno informiranosti i znanja - može naravno! Ionako kad je bura, ne može spavati :)

U skladu s time, pozivam svakog tko ima želju ili potrebu podijeliti svoju priču života s PAS-om, bilo kao osobno iskustvo ili iskustvo bližnje osobe ili stručnjaka u radu, neka se svakako javi! Pri tome moram spomenuti da ne podržavam bilo kakve govore mržnje bih htjela da ovaj blog bude mjesto obračuna s bilo kime. Znam da ima puno ljudi koji su ljuti na ovaj manjkavi sustav, no ovdje smo da širimo pozitivu i jedan drugačiji pogled na autizam - onaj veseli i zaigrani :)

Osim raznih životnih pričica, ovdje je mjesto gdje će se moći pratiti Pedala - kako teku pripreme, a i ja ću redovito izvještavati putem ovog bloga kako napreduje naš put, što se sve dogodilo i kako su prošla predavanja :)

Još samo 3 tjedna, juhu! 



https://www.youtube.com/watch?v=C1KO0GK8h_E

Nema komentara:

Objavi komentar