ponedjeljak, 4. travnja 2016.

Time to say goodbye

Završila je još jedna Zaigrana pedala, druga po redu. Ukupno pređeno preko 1400 kilometara biciklom u obje Pedale za djecu sa spektra i održano 13 predavanja za preko 800 ljudi, pri čemu se održava još jedno u četvrtak na Korčuli.
U nedjelju je dan kao i obično počeo prije 6 ujutro, da bih do 7 se spremila, doručkovala i sjela na bicikl. Dubrovnik se probudio u magli, tako da je bilo dosta hladno ujutro, pogotovo na spustevima. Jedva sam dočekala Herceg Novi i početak natjecanja. Samo natjecanje je prošlo bez opterećenja i čak s ukupno drugim plasmanom, iza jedne Poljakinje. No nije to bilo važno, koliko plave vrpce i predavanje koje je održano kasnije u 15h pred punom dvoranom. Štoviše, dogovorena je daljnja suradnja, jer su bili predstavnici grada Herceg Novi na predavanju, što me posebno veseli. O crnogorskom gostoprimstvu, pogotovo od strane kolega sportaša, mogla bih pričati danima. To su toliko topli i toliko dragi ljudi i ja se toliko veselim svakom ponovnom susretu s njima. Ako ne bude prije prilike, svakako na half-Ironman (1.9-90-21) utrci početkom srpnja. Hvala vam divni ljudi na svemu!




Jučer ujutro sam se začudo probudila ok i ne previše umorna, čak mi se čini da su mi prva 3 dana bila teža, kad je bilo manje kilometara. Ili se to nešto prebacilo u glavi, ne znam :). Izgorila sam na suncu zadnja 2 dana, tako da imam već biciklistički folklor po sebi. Do Stona sam došla za čas i tamo sam uzela malo pauzu na nekoj klupici pored ceste. I tako, sjediš usred ničega, umoran i sretan te razmišljaš kako divne prijatelje imaš, pogotovo moja Josipa koja je cijeli ovaj put bila uz mene, gotovo poput duha na biciklu pored. Hvala ti Petek! Onda je uslijedio Pelješac na 22 stupnja po Suncu i nakon 600km prošli tjedan, s jednom utrkom u nogama.

Najgore je bilo iznad Trstenika, što zna svaki biciklist koji je vozio Pelješac, pogotovo sada kada opožarena okolina izgleda kao poslije nuklearnog rata. Ipak, spustila sam se do trajekta već u 16h. Taman sam dobila na facebook sliku koju su mi nacrtali u vrtiću i tu sam se baš rasplakala - sve je prošlo ok! Sva predavanja, opet 0 probušenih guma, ovog puta 0 problema, iako sam bila sama. Ali nisam bila sama, tu su bili moji stari i novi prijatelji, a posebno mi je bilo dirljivo kada je jedan tata, koji me slušao još prije na predavanju u jednom vrtiću se okrenuo kod Makarske i vozio nazad samo da mi stisne ruku i da podršku. Ove godine je bilo više ljudi na predavanjima, iako je čini mi se bilo manje medijski popraćeno. No efekt je veći, uz manje mog angažmana, tako da se nadam da će s vremenom projekt sam početi živjeti svoj život. Ove godine opet nažalost nije bila moja Kala uz mene, nadam se da će se to iduće godine promijeniti, a tko zna možda se dogodini jednom situacija da krenemo skupa negdje s biciklom. Sve je to život.

Na kraju je sve ispalo super, čak su i vremenske prilike bile najbolje u zadnja 4 mjeseca! Potvrdilo se ono što sam govorila prije tjedan dana - ako radite nešto što je zaista dobro i ok prema svima, sve će ispasti super! Ja nemam nikakve super moći i ovo može raditi bilo tko od vas. Naime, meni dobro ide vožnja biciklom i dobro mi idu predavanja o temama o kojima znam. Svatko od nas ima neke svoje male 'super moći' (sjetite se samo Saula, bubnjara iz benda The Autistix) koje može iskoristiti da pomogne nekome drugome. Sve što zaista treba je malo motivacije i kreativnosti!
Već sad znam da će biti i Zaigrane pedale 2017., nadam se s onim prvotnim planom kroz BiH i Slavoniju. Hvala još jednom svima na podršci, do iduće godine! ;-)

4 komentara:

  1. stvarno bravo draga, pratila sam te na fb-u s puno divljenja i postovanja. saljem tebi i kali 100 pusa, lijepo se sad malo odmori uz svoju micicu :-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na pohvali, uvijek me vesele ovako tople poruke :-*

      Izbriši
  2. Čestitam na predavanjima, ideji, provedbi, ali najviše na požrtvovnosti. Vjerujem da se i neki iskusniji bicklisti ne bi ovakvo što usudili tek tako (iako sam svjestan da ni kod Vas nije baš "tek tako"), i kao biciklist-amater Vam se divim. Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad voliš sve stvari koje radiš pa još uspiješ spojiti u nešto korisno, stvarno nije teško! Hvala Vam :)

      Izbriši