četvrtak, 2. travnja 2015.

Otočke avanture

Jučer je bio jedini dan na ovom putu da mi vjetar nije puhao u prsa. Da, puhao je bočni, tri strelice bure, s pljuskom haha No dobro, ruku na srce, to je bilo samo preko prelaska mosta Pag-kopno i 2km u Benićima. Već kad sam skrenula prema Zadru, vjetar je bio u leđa, taman da mi da snage za onaj killer uspon prema Zadru i zadnjih par km. Sam put je dugo trajao, ne toliko zbog kilometraže (110km), nego zbog čak dva trajekta. Prelazak preko Paga je prošao dobro, uglavnom izbjegavajući okolne oluje, djelomično se vozeći po mokrom kolniku. Poslije Paga me na kratko zasula kiša s jakom burom, no čim smo skrenuli prema Zadru, sve je to bilo iza nas.


Spust prema Pagu

Presvukla sam se za predavanje u najmanjem wc-u na svijetu dok su mi neke žene pokušavale provaliti i uputila se prema Znanstvenoj knjižnici. Dvorana je bila dupkom puna, čak su neki ljudi i stajali jer nije bilo mjesta. Veseli me da se budi interes za ovu tematiku i da sam ja imala priliku biti dijelom toga. Mislim da ću tek za mjesec dana shvatiti sve što se odigralo zadnjih par dana i sve što tek slijedi... :)

Poslije predavanja smo otišli u stan od prijateljičine prijateljice i to mi je tako super, što su nam za smještaj uletili u biti u potpunosti nepoznati ljudi, bez ikakve posebne motivacije osim želje da pomognu i da podrže projekt. Kako lijepo!

Javili su se i prvi problemi, u vidu naticanja i zadržavanja vode, koji grozan osjećaj! Generalno, jučer sam se baš loše osjećala kad sam došla u stan. Kad sam planirala put, mislila sam da do Splita od Zadra ima 110km, no karta je sinoć pokazala 145km. Hej, kako?? Pogledala sam prognozu i vidjela da će opet puhati južni vjetar i uhvatio me očaj, kako ću voziti 145km u vjetar, ovako natečena i umorna? A ono, budem nekako. Moram :)

I na kraju, moram spomenuti kako imam najbolju pratnju na svijetu - Igora! Evo jedan primjer - ja se jučer patim na buri i kiši te izvalim tijekom kratke stanke da bih sve dala sad za salatu s cherry rajčicama, salatom, feta sirom i maslinovim uljem (to smo jeli u Rijeci kod domaćina). Na idućem stajalištu Igor vadi salatu s cherry rajčicama, matovilcem, feta sirom i maslinovim uljem. :) Kupio u dućanu, napravio salatu, uletio u obližnji restoran, ulovio me s autom i servirao na idućem stajalištu. Osim što mi kuha, radi svaki dan najbolju jutranju kavu na svijetu, prati me u stopu, puni bidon, pumpa gume, ide u dućan, komunicira s novinarima umjesto mene, slika, posta na fejs, čeka poslije svakog predavanja... Bolju pratnju nisam niti mogla sanjati! I to sve volonterski, za cilj projekta. Igore, hvala ti, ti si zakon! :)

Večerica by Igor
Odoh spavati, sutra me 'vozi' TK X, a nadam se da ću uspjeti uloviti vremena da napišem današnje živopisno putovanje, 145km Zadar-Split.

Noooooć ;-)

Nema komentara:

Objavi komentar